Rozejrzyj się

Avon walczy z przemocą w rodzinie

Dzięki współpracy firmy AVON z Pogotowiem dla Ofiar Przemocy w Rodzinie „Niebieska Linia” (placówką Instytutu Psychologii Zdrowia PTP), w ramach kampanii AVON kontra Przemoc, wybrane gminy w Polsce wezmą udział w szkoleniach poświęconych przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie.

Czytaj dalej...

Odkryj ciszę, która przemawia

Czy obserwując swoje bliższe i dalsze otoczenie, nie odnosisz czasem wrażenia, że ludzie tkwią w relacjach, które zamiast ich budować, niszczą ich od środka, a oni sami nie potrafią się z nich uwolnić?

Czytaj dalej...

PRL i moda

Moda to część kultury, która sporo mówi o sposobie i poziomie życia, dlatego jest także zjawiskiem klasowym.

Czytaj dalej...

Coraz więcej krwi w mediach społecznościowych

Facebook, Twitter i Instagram coraz częściej służą osobom prywatnym, fundacjom i instytucjom do promocji krwiodawstwa i poszukiwania dawców krwi dla potrzebujących osób - wynika z analizy publikacji w social media w IMM. Od stycznia do kwietnia w serwisach społecznościowych pojawiło się ponad 9,5 tysiąca apeli tego typu, podczas gdy w analogicznym okresie rok temu było to niewiele ponad 6 tysięcy.

Czytaj dalej...

Na co Polacy wydadzą 225 000 zł?

Trzy edycje i 27 zrealizowanych przedsięwzięć, z których korzysta niemal 8 tysięcy dzieci. Tak w liczbach prezentują się dotychczasowe edycje inicjatywy „To dla mnie ważne”. Właśnie ruszyła czwarta odsłona projektu. Po kilku pierwszych dniach do konkursu zgłoszono 96 pomysłów z całego kraju, a internauci oddali ponad 22 tysiące głosów na te, które oceniają jako najbardziej potrzebne lokalnym społecznościom. Akcję wspierają m.in. Małgorzata Kożuchowska i Jasiek Mela. Patronat Honorowy nad projektem ponownie objął Rzecznik Praw Dziecka.

Czytaj dalej...

Porozmawiajmy

Ciekawe

Dostrzeżone

corkimatek pokojdziecka konfliktowy

Inspiracje