Po formę

Woda na życzenie

Specjaliści zalecają spożywanie około 2 litrów, czyli 8 szklanek wody dziennie. Jeśli uprawiamy sporty lub przebywamy w suchych pomieszczeniach, zapotrzebowanie na wodę jest jeszcze większe. Warto zadbać o to, aby była to woda pozbawiona zanieczyszczeń, a jednocześnie niewyjałowiona z ważnych dla organizmu składników.

Czytaj dalej...

Gluten – przyjaciel czy wróg?

„Marzysz o płaskim brzuchu? Zrezygnuj z glutenu!” – przekonują poradniki. Dieta bezglutenowa robi zawrotną karierę, przez co przechodzą na nią także ludzie, którzy wcale nie cierpią na celiakię czy alergię. Chwalą się oni za to tym, że zmiana sposobu odżywiania pomogła im schudnąć, dodała energii czy poprawiła stan cery. Razem z dietetykiem sprawdziliśmy, czy to rozwiązanie rzeczywiście korzystne dla wszystkich, a może kolejna sezonowa, w dodatku niebezpieczna dla zdrowia moda.

Czytaj dalej...

Jak wybrać dietę idealną?

Testując przykładowe menu każdej z nich!

Czytaj dalej...

Dieta bezglutenowa

Przekonaj się, dlaczego dieta bezglutenowa to krok w stronę zdrowia, a nie ograniczenie! 

Czytaj dalej...

Dieta dla rodziny

Znane powiedzenie mówi,  że z rodziną najlepiej wychodzi się na zdjęciu. Wydaje się ono wyjątkowo trafne, gdy jeden z członków rodziny postanawia się odchudzać.

Czytaj dalej...

Porozmawiajmy

Ciekawe

Dostrzeżone

dyniowebabeczki granice szesliwamama

Inspiracje