Na co dzień

KIEHL’S SINCE 1851

Marka Kiehl’s jest zaszczycona możliwością zaoferowania polskim klientom swoich produktów, których wysoka jakość znana jest na całym świecie.

Założona została w Nowym Jorku w roku 1851, szczycąca się farmaceutycznym pochodzeniem i wysokiej jakości produktami do pielęgnacji skóry i włosów, 1 czerwca zsotał otwarty butik w Galerii Mokotów, któy jest trzecim butikiem tej marki w Polsce, po warszawskiej Arkadii i łódzkiej Manufakturze. Skoncentrowane na klientach i tradycjach dziedzictwo Kiehl’s stanowiło najistotniejszą wartość, jaką kieruje się marka, wprowadzając każdy nowy produkt i każdą nową usługę na przestrzeni swojej 165letniej historii.

Od badań nad składnikami, poprzez testy bezpieczeństwa formuł pielęgnacyjnych, po wystrój sklepów – wszystkie działania firmy Kiehl’s skupiają się na zaspokajaniu indywidualnych potrzeb stałej klienteli lokalnych społeczności. Zawsze przyświeca nam jeden cel: troskliwie dbać o swoich klientów i przekazywać im wiedzę o naszych niezawodnych produktach pielęgnacyjnych, których używa i które ceni cały świat.

We wszystkich butikach Kiehl’s tradycyjny design dawnej apteki przenikają elementy nowoczesnego świata - ich przestrzeń stanowi odbicie otaczającej je społeczności, a jednocześnie składają one głęboki ukłon wobec nowojorskiej spuścizny firmy – jej pierwszego lokalu, który powstał w sąsiedztwie dzielnicy East Village w Nowym Jorku. Wkraczając do tego niezwykłego świata, odwiedzający momentalnie zanurzają się w jego niepowtarzalnej atmosferze, którą tworzy długoletnia historia i szczególny rodowód firmy. Wszechobecne są tu elementy dziedzictwa Kiehl’s: stare zdjęcia flagowego sklepu w Nowym Jorku, fotografie rodziny założycieli oraz materiały dokumentujące sponsorowane przez firmę wyprawy. Historyczne przedmioty zaskakują i zachwycają odwiedzających. Szczególne wrażenie robi na nich słynny szkielet –„Mr Bones”. Nie ma dwóch identycznych sklepów Kiehl’s, jednak każdy z nich tchnie atmosferą aptekarskiej tradycji firmy.

Galeria Mokotw

Butiki Kiehl’s w C.H. Arkadia w Warszawie , w Łodzkiej Manufakturze orazw Galerii Mokotów oddają klimat oryginalnej, nowojorskiej apteki. Zapraszają klientów do poznania świata Kiehl’s podczas konsultacji z dziedziny pielęgnacji skóry i włosów, których udzielają konsultanci marki.

„Jesteśmy zaszczyceni możliwością zaoferowania naszych usług polskim klientom w nowym sklepie Kiehl’s. W Kiehl’s zawsze staramy się prezentować nasze ukochane produkty pielęgnacyjne z największą możliwą troską i w najbardziej zindywidualizowany sposób, tak aby zachować wierność wobec naszego długoletniego farmaceutycznego dziedzictwa..” - Cheryl Vitali, Dyrektor Generalny Kiehl’s

Marka Kiehl’s oferuje osobom odwiedzającym butik nie tylko wyjątkowe otoczenie i atmosferę, ale także niezrównany poziomu obsługi. Każdy z Ekspertów ds. Pielęgnacji Skóry Kiehl’s jest gruntownie przeszkolony w autorskich technikach obsługi klienta i ma wiedzę nie tylko na temat składników kosmetycznych formuł, ale zgodnie z farmaceutycznymi tradycjami firmy, posiada także szczególną umiejętność doradzania klientom specyficznych kuracji oraz komponowania programów pielęgnacyjnych, które stanowią rozwiązania zaspokajające indywidualne potrzeby skóry i włosów.

Manufaktura

Podobnie jak w innych sklepach Kiehl’s, butiki w Polsce zamierzają z dumą kontynuować jedyną w swoim rodzaju inicjatywę „wypróbuj, zanim kupisz”, która została zainicjowana ponad 94 lata temu w sklepie flagowym Kiehl’s. Oprócz indywidualnie dobranych próbek podczas konsultacji, firma umożliwi również klientom możliwość zwrotu produktu, który nie spełnił ich oczekiwań. Inicjatywy te uplasowały firmę Kiehl’s na wyjątkowej pozycji w stosunku do konkurencji i stworzyły jej szczególny wizerunek w oczach najwierniejszych fanów.

W Kiehl’s jesteśmy pewni skuteczności naszych formuł i z pełnym zaangażowaniem oferujemy naszym klientom programy pielęgnacyjne dobierane w sposób, który zaspokaja ich indywidualne potrzeby. Nasz hojny program indywidualnego doboru próbek podczas konsultacji stanowi odbicie naszej długoletniej aptekarskiej spuścizny, która bardzo wysoko ustawiła poprzeczkę dla całej branży kosmetycznej. Naszą misją jest służenie klientom w taki sposób, który zapewni realizację ich potrzeb. Inicjatywy, które były w tym celu podejmowane, przetrwały próbę czasu.”- Cheryl Vitali, Dyrektor Generalny Kiehl’s

Kategoria: Na co dzień

Porozmawiajmy

Ciekawe

Dostrzeżone

penis dlonierece radosc z brzucha

Inspiracje